Bakis -.-

Ohh hejsan!!!
Träffade nytt folk igår och de var verkligen underbara.
Riktigt trevliga och jag hade en sjukt rolig/galen natt men dagen efter är ju inte lika rolig.
Körde en massa olika spel som gjorde så jag mår skit idag, fick dricka 25 stycken på raken och de var ju inte så bra för mig.
Kom hem någon gång vid halv tre och mådde illa men de var jag inte ensam om för imorse började Simon spy men i alla fall så har vi käkat frukost nu så man börjar vakna till men mår fortfarande lite illa!!!
Hoppas de går över tills man ska ner till festivalen, Simon ska nämligen bjuda på mat där så hoppas de hamburgare eller pizza för de hade passat bra just nuuu....

Aja skriver mer sen för behöver nog lägga mig ner lite till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0