Åska!:(

Hejsan!
Vaknade vid sju tiden imorse av att de åskade som fan och de är typ de värsta jag vet!:(
Så jag kröp in till Simon så fick han hålla om mig och de var sjukt mysigt men samtidigt var man ändå lite rädd för de hördes precis om de slog ner utanför fönstret :S
Aja de har gått över nu och nu ska jag snart platta mitt hår sen ska jag se vad man kan hitta och ha på sig, ska nämligen ut för att käka middag med Simon och hans famlij sen efter middagen ska vi iväg och bowla i två timmar.
Så kommer bli sjukt nice, vet fortfrande inte om vi kommer att gå på den festen som jag snackade om igår men vi får se hur länge vi stannar efter att ha bowlat!:)


Hörs snart igen nu ska de fixas! :D




Kommentarer
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

hey! :D allt bra idag? ^^



KRAM!

2011-08-27 @ 15:46:34
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0