Alicia tvingar mig!! :/ (a)

Ja jag skrev ju att jag skulle skriva när jag var glad igen och de är jag nu ;)
Så jag följer Alicias råd till att lägga in något.
Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu för sitter bara vid datorn och glor just nu men ska snart hoppar jag  in i duschen.
Imorgon ska jag iväg och fixa en bild som jag kan ha på mitt skolkort, har tyvärr inga kvar så måste fixa något nytt men de ska säkert gå bra de med ;)
Ikväll går jag och lägger mig tidigt hade jag tänkt eftersom jag inte har sovit så jätte bra inatt så vi hoppas att jag kan få lite sömn ikväll (Y)

Auu de var väll allt just nu och för er som inte vet vem Alicia är så kan ni kolla hennes blogg hääär :

http://aliciauw.myshowroom.se/




Kommentarer
Postat av: alicia

hahaha sött, ja låt inte bloggen lida för att du är en suris! het bild på mig, fan vad taggad jag var där, 26 timman jag var uppe, fyfan ! :D <3

2011-08-17 @ 19:50:45
URL: http://aliciauw.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0