25 månader med älskling!!!:D<3


Ojoj nu har de gott 25 månader med min älskling och jag älskar han bara mer och mer för varje dag som går!
<3
Finns inte ord som kan beskriva min kärlek till honom längre för dessa två år som jag har varit med honom består bara av underbara minnen som jag aldrig kommer att glömma och de finns inga ord till de för detta känns perfekt!<3
De är han som får mig att le varje dag och han som får mig på bra humör ifall om jag skulle vara på dåligt humör!<3
Och ja jag vet om att vi har bråkat mycket men vi har alltid fixat de och sedan haft de bra och de kan bara betyda att vi inte kan vara utan varandra för jag känner att detta är riktigt kärlek!!!:$
Jag älskar dig meeest nu och föralltid Simon Larsen!!!:$<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0