Valborg!:D

Godmorgon (a)

Klockan är ett men det var skönt med en lång sovmorgon ;D
Måste nog snart fixa mig eftersom jag och Simon ska iväg hem till Niklas idag.
Simon jobbar just nu så sitter vid hans dator och gör inget speciellt.

Igår kollade jag såklart på Big Brother vilket jag trodde inte jag skulle gilla detta året, jag har kollat på de andra åren när Big Brother visades men när jag kollade på de två första avsnitten i år tyckte jag att de såg jätte tråkigt ut och att de inte är värt att se.
Men jag har ändrat mig, nu tycker jag att de är skit kul att titta på även om vissa kan vara jobbiga att lyssna på.
Sist åkte Rodney ut vilket jag tyckte var dåligt för han gjorde allt trams i huset som var kul att titta på.
Har tre favoriter i huset nu och det är Martin, Simon och Sonia.
Helst av de tre vill jag att Martin ska vinna! (Y)

Men nu har jag inte så mycket mer och måste börja fixa mig så jag hinner bli klar (Y)


Bye <3

   
Martin             Simon          Sonia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0