Onsdag


Äntligen hemma från skolan nu, onsdagar är de längsta dagarna vi har i skolan men jag tycker det är dom som går snabbast!

Började med vanlig svenska där vi fick veta att vi skulle läsa i en timme varje dag i skolan och sen efter svenskan hade vi en timmes rast där vi jag, Joanna och Caroline gick och handlade glass och kanelbulle mums!
Tycker de har varit skönt med påsklov men de kunde gärna fått vara längre, känner mig redan riktigt skoltrött men fick veta innan idag att det bara är 28 dagar kvar i skolan! De gillar vi (Y) Men ska inte klaga snart helg igen.

Nu blir det att fixa en del saker på datorn som ska skickas in. senare ikväll är det ju efterlyst vilket jag måste se.

Kanske skriver mer sen ;)


Här är två bilder på mig och Joanna som vi tog igår när vi var på entré :)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

söta flickor :D

2011-05-01 @ 23:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0