Nu har jag startat blogg

Heej!

Startat blogg efter många om och men!
Men Joanna och Caroline ville att jag skulle testa så får se hur detta går.

Själv heter jag då Emelie och är nästan alltid positiv är även envis och väldigt sprallig av mig.
Är 17 år men blir 18 till hösten.
Har snart varit tillsammans med min kille i 2år på fritiden är jag mycket med honom och hittar på olika roliga saker.
Annars gillar jag att shoppa och träffa mina underbara vänner!:D

Denna blogg kommer jag ha för att skriva av mig med en massa saker,har tänkt länge på att ha en blogg men har aldrig blivit av men nu ska jag testa detta.

Har inte så mycket mer att säga nu tror jag eftersom jag sitter i skolan.
Så får skriva mer sen när jag kommer hem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0