Fredag = Filmkväll!

Tjena! :D

Äntligen är de fredag, veckan har gått väldigt fort tycker jag men de är härligt.
Skolan som vanligt med två lektioner sedan efter de blev de lunch med Joanna <3
Åkte till Malmö efter lunchen för att träffa pojkvännen min, innan han kom till värnhem gick jag in på Entré för att köpa en fin fin tröja på H&M och träffa Lilja och Andrea var riktigt länge sen! <3
Träffade min älskling sedan efter de och bestämde oss för att gå till Coop för att handla lite gott till ikväll mums!
Ska bara ta de lugnt idag och mysa och kolla på film med honom eftersom båda två är sega och trötta och orkar inte göra något speciellt.
Men kan vara ganska skönt de med för då kan man tagga till helgen som jag känner på mig kommer bli en riktigt grym helg! (Y)
Nu tror jag inte jag har mer att skriva så skriver väll senare antar jag :)





Jag och min fina älskling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0